DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI GMINNEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ
Deklaracja dostępności Biuletyn Informacji Publicznej Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Janowie
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Janowie zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Biuletyn Informacji Publicznej Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Janowie.
- Data publikacji strony internetowej:
- Data ostatniej istotnej aktualizacji:
Status pod względem zgodności z ustawą
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.
Treści niedostępne
brak opisów alternatywnych dla zdjęć i obrazków
brak odpowiedniej struktury nagłówkowej artykułów
brak audio deskrypcji dla publikowanych materiałów
załączniki w postaci skanów dokumentów np. w formacie pdf nie są dostosowane dla osób niepełnosprawnych
Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności
- Deklarację sporządzono dnia:
- Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia:
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
- Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: Katarzyna Sawicka.
- E-mail: gops@janowo.pl
- Telefon: 896264091
Każdy ma prawo:
- zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.
Żądanie musi zawierać:
- dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
- wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
- wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.
Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.
Skargi i odwołania
Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:
- Organ nadzorujący: Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Janowie
- Adres: ul. Przasnyska 51, 13-113 Janowo
- E-mail: gops@janowo.pl
- Telefon: 896264091
Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Dostępność architektoniczna
do budynku prowadzi jedno wejście
do wejścia prowadzą schody zaopatrzone w barierkę ułatwiającą wejście na parter budynku
w budynku nie ma podjazdu dla osób niepełnosprawnych
w budynku nie ma windy
osoby poruszające się na wózkach inwalidzkich proszone są o kontakt telefoniczny pod numerem: 896264091, gdzie zostanie wyznaczony i umówiony urzędnik właściwy do obsługi
do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem
w bundynku nie ma pętli edukacyjnych
w budynku nie ma oznaczeń w alfabecie brajla, ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących
Deklaracja dostępności Biuletyn Informacji Publicznej Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Janowie
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Janowie zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Biuletyn Informacji Publicznej Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Janowie.
- Data publikacji strony internetowej:
- Data ostatniej istotnej aktualizacji:
Status pod względem zgodności z ustawą
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.
Treści niedostępne
brak opisów alternatywnych dla zdjęć i obrazków
brak odpowiedniej struktury nagłówkowej artykułów
brak audio deskrypcji dla publikowanych materiałów
załączniki w postaci skanów dokumentów np. w formacie pdf nie są dostosowane dla osób niepełnosprawnych
Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności
- Deklarację sporządzono dnia:
- Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia:
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
- Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: Katarzyna Sawicka.
- E-mail: gops@janowo.pl
- Telefon: 896264091
Każdy ma prawo:
- zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.
Żądanie musi zawierać:
- dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
- wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
- wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.
Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.
Skargi i odwołania
Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:
- Organ nadzorujący: Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Janowie
- Adres: ul. Przasnyska 51, 13-113 Janowo
- E-mail: gops@janowo.pl
- Telefon: 896264091
Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Dostępność architektoniczna
do budynku prowadzi jedno wejście
do wejścia prowadzą schody zaopatrzone w barierkę ułatwiającą wejście na parter budynku
w budynku nie ma podjazdu dla osób niepełnosprawnych
w budynku nie ma windy
osoby poruszające się na wózkach inwalidzkich proszone są o kontakt telefoniczny pod numerem: 896264091, gdzie zostanie wyznaczony i umówiony urzędnik właściwy do obsługi
do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem
w bundynku nie ma pętli edukacyjnych
w budynku nie ma oznaczeń w alfabecie brajla, ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących
Deklaracja dostępności Biuletyn Informacji Publicznej Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Janowie
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Janowie zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Biuletyn Informacji Publicznej Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Janowie.
- Data publikacji strony internetowej:
- Data ostatniej istotnej aktualizacji:
Status pod względem zgodności z ustawą
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.
Treści niedostępne
brak opisów alternatywnych dla zdjęć i obrazków
brak odpowiedniej struktury nagłówkowej artykułów
brak audio deskrypcji dla publikowanych materiałów
załączniki w postaci skanów dokumentów np. w formacie pdf nie są dostosowane dla osób niepełnosprawnych
Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności
- Deklarację sporządzono dnia:
- Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia:
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
- Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: Katarzyna Sawicka.
- E-mail: gops@janowo.pl
- Telefon: 896264091
Każdy ma prawo:
- zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.
Żądanie musi zawierać:
- dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
- wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
- wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.
Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.
Skargi i odwołania
Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:
- Organ nadzorujący: Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Janowie
- Adres: ul. Przasnyska 51, 13-113 Janowo
- E-mail: gops@janowo.pl
- Telefon: 896264091
Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Dostępność architektoniczna
do budynku prowadzi jedno wejście
do wejścia prowadzą schody zaopatrzone w barierkę ułatwiającą wejście na parter budynku
w budynku nie ma podjazdu dla osób niepełnosprawnych
w budynku nie ma windy
osoby poruszające się na wózkach inwalidzkich proszone są o kontakt telefoniczny pod numerem: 896264091, gdzie zostanie wyznaczony i umówiony urzędnik właściwy do obsługi
do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem
w bundynku nie ma pętli edukacyjnych
w budynku nie ma oznaczeń w alfabecie brajla, ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących
Rozwiń Metryka
Podmiot udostępniający informację: | GOPS JANOWO |
---|---|
Data utworzenia: | 2020-09-24 |
Data publikacji: | 2020-09-24 |
Osoba sporządzająca dokument: | KIEROWNIK GOPS |
Osoba wprowadzająca dokument: | Katarzyna Sawicka |
Liczba odwiedzin: | 1318 |